Najpogosteje postavljena vprašanja
Katere izdelke ponuja decormat.si?
Ponujamo vinilne preproge, zunanje in notranje, ter zaščitne podloge za stole in pisalne mize.
Kako poiščem določeno grafiko?
V trgovini Dywanomat lahko uporabite iskalnik z vnosom želenih besednih zvez ali pa uporabite ustvarjene kategorije: destinacije, teme, zbirke in priporočeno. Za pomoč lahko vedno zaprosite tudi naše svetovalce, tako da jih kontaktirate prek klepeta ali e-pošte na naslovu info@decormat.si
Kako oddati naročilo?
To je zelo preprosto! Ko najdete želeno sliko, preprosto izberite želeno velikost in kliknite na gumb DODAJ V KOŠARICO. Izpolnite naročilnico v košarici in opravite plačilo. Če imate težave, lahko vedno pišete v klepetu ali pokličete in naši svetovalci vam bodo pomagali.
Kako lahko plačam svoje naročilo?
Naročilo lahko plačate z varnim spletnim plačilom: PayU, običajno nakazilo na naš bančni račun ali pa se odločite za plačilo po povzetju pri kurirju. Za več informacij glejte razdelek PLAČILA.
Kolikšen je čas izvedbe?
Ker so izdelki izdelani za vsako stranko posebej, traja pošiljanje običajno največ 6-7 delovnih dni po prejemu elektronskega sporočila o sprejemu naročila. Seveda se trudimo, da bi bil ta čas čim krajši. Kurirske pošiljke so dostavljene naslednji delovni dan.
Kakšni so stroški dostave?
Stroški pošiljanja se zaračunavajo posebej in so prikazani v košarici ob oddaji naročila.
Ali lahko naročim pošiljanje v tujino?
Seveda! Pošiljko bomo dostavili, kamor boste želeli. Pošiljke v tujino se zaračunajo individualno. Pošljite nam e-pošto na info@decormat.si.
 
Kaj naj storim, če paket prispe poškodovan?
Če na pošiljki opazite poškodbe, jo odprite v prisotnosti kurirja in z njim sestavite zapisnik o poškodbah. Nato ga skupaj s fotografijo poškodbe pošljite na naslov info@decormat.si. Ko bomo prejeli vašo zahtevo, vam bomo poslali nov izdelek polne kakovosti.
Kako vložiti reklamacijo?
Če po razpakiranju pošiljke opazite, da izdelek ni v skladu z vašim naročilom - napačna velikost, kader, material ali je vaše naročilo nepopolno, nam to sporočite na info@decormat.si. Elektronskemu sporočilu je najbolje priložiti fotografije napake. Če bo vaša reklamacija uspešna, vam bomo poslali pravi izdelek ali vam vrnili denar.

 

 

Če imate še vedno vprašanja, nam pišite po e-pošti!